Založ si blog

Dve srdcia plus jedno

Eva tancovala len pre neho v plnom londýnskom klube.

Hudba hrala a ona sa vrtela v rytme , chlapi sa na ňu slintavo pozerali, boli jej ľahostajní .

Ona patrila len jemu a on sedel pri bare a jeho pohľad smeroval na vlniacu sa krásavicu s krásnymi hnedými očami, plnými perami a s výraznými lícnymi kosťami a božskou postavou, spomínal na ich začiatky lásky a na ich prvé bozky, pri ktorých mu šepkala slová.

Pobozkala na ucho a pošepkala,

bozkávam ťa na uško, aby si počul moju lásku.

Pobozkala na ústa a pošepkala,

bozkávam ťa na ústa, aby som ti povedala, že ťa milujem.

Pobozkala na hrudník a pošepkala,

bozkávam ťa na srdiečko, aby si vedel, že aj moje srdce patri len tebe.

Precitol sa zo svojich sladkých myšlienok, vtedy sa už jeho Eva približovala z parketu, nespúšťajúc oči z jeho očí, v plnom klube sa cítil ako na opustenom ostrove, na ktorom sú len oni dvaja.

Prišla k nemu a vášnivo ho objala , pobozkala na ucho a ústa, pritom sa dotýkala jeho hrude.

V objatí si vychutnávali navzájom sami seba.

Vyrušil ich až Fero aj s Lenkou prisadli si a uvítali sa s dvojicou.

Ahojte prepáčte naše meškanie, ale nevedela som sa rozhodnúť aké topánky si mám vziať, povedala Lenka a Eva jej odpovedala.

Nevadí nám, že meškáte máš pekne topánky.

Dievčatá pokračovali v debate o móde a chlapi tiež diskutovali..

Pokračujú aj vtedy keď dievčatá odišli na toaletu, pozorovali tancujúcich ľudí a pili drinky.

Po pár pesničkách už zbadali svoje priateľky, ale nepáčili sa im chlapi ,ktorí obťažovali dievčatá, pričom jeden z nich držal Evu za rameno.

Adam neváhal a predieral sa davom na pomoc.

Bez váhania odstrčil chlapíka od Evy. Fero za jeho chrbtom bol pripravený na pomoc kamarátovi.

Máte problém? Spýtal sa po anglicky.

Nie, nemám problém, odpovedal chlapík.

Ja chcem len to čo je moje.

Čo je vaše? Spýtal sa Adam.

Eva je moja! Povedal chlapík a chytil Evu za ruku, Eva sa odtiahla a pristúpila k Adamovi.

To bude omyl. Bránil sa Adam.

My s Evou sme už vyše roka. Povedal Adam, pričom sa pozeral na Evu, pohľadom , ktorým jej dával najavo, že všetko sa vysvetli.

Chlapík sa nevzdával a pokračoval v ústnom boji o krásnu Evu.

Mne je jedno, s kým sa pofľakuje na slovensku, tu je moja poslušná sučka.

Eva zbledla a chytila Adama za ruku aby sa oňho podržala zvýšeným hlasom povedala.

To nie je pravda, prečo si vymýšľate!

Ja a vymýšľať , kto mi stále hovoril?

Bozkávam ťa na uško, aby si počul moju lásku.

Bozkávam ťa na ústa, aby som ti povedala, že ťa milujem.

Bozkávam ťa na srdiečko, aby si vedel, že aj moje srdce patri len tebe.

Kto mi to stále opakoval pri bozkávaní? Povedal chlapíka a povýšenecky pozrel na Adama.

Adamovi sa zrútil svet len spýtavo sa pozrel na Evu z úst mu vyšiel len slabý hlások a povedal.

Tie slova boli naše slova len a len naše vždy si mi to tvrdila, ale nebol som jediný, ktorému patrili

ale prečo si mi klamala, si mi chcela ublížiť?

Eva tam len stala, nevedela čo sa deje na ruke cítila ešte teplo z Adamovej ruky ale Adam už smeroval k baru aj naňho kričala, no nepočul jej krik v hlasnej hudbe.

Adam sa ráno zobudil s bolesťou hlavy bez Evy.

Eva sa nevrátila aj keď mohla kľúče mala, ale asi jej je lepšie s jej staronovým priateľom a robi mu poslušnú sučku.

V mobile žiadna sms od Evy len od Lenky, s textom.

Čo je s Evou nedvíha mi mobil.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 984x
Priemerná čítanosť článkov: 984x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy